Routing van je website

Vergelijk je website eens met een supermarkt. Als je een supermarkt binnen komt wordt je als het ware gedwongen om een bepaalde route te lopen. De stellages met producten en de pijlen op de grond staan zo opgesteld dat je eigenlijk wel naar links, rechts of rechtdoor moet lopen. Dat doen ze natuurlijk niet voor niets. Ze willen dat je zo veel mogelijk producten ziet en je zo in de verleiding komt om er een aantal te kopen. Hé, zou je datzelfde concept ook op een website kunnen loslaten?

Routing van je website

Jazeker kan dat. Je werkt dan niet met stellages, zoals in een supermarkt, maar je werkt met kleuren en de layout. Stel van te voren vast wat je wilt van de bezoeker. Wat wil je dat je bezoeker zeker ziet. Welke tekst hij moet lezen. Op welke pagina van jouw website hij terecht moet komen. Zorg er daarna voor dat hij daar ook daadwerkelijk komt. Dat hij er naar toe geleid wordt.

Balans is belangrijk

Zorg wel voor balans in het ontwerp, de layout en het kleurgebruik. Schreeuwende kleuren wekken al snel aversie op. Enorme buttons komen ongeloofwaardig over. Een layout waar alles kriskras door elkaar staat is onoverzichtelijk. De truc is om het geheel in harmonie te laten zijn en toch subtiel extra aandacht te creëren voor het gewenste doel. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld een label “nieuw” bij een product. Een item in het navigatie-menu met een andere achtergrond kleur. Een aantal pakketten, waarbij er boven één staat “meest gekozen”.

Wat verwachten bezoekers

Geef bezoekers vooral wat ze verwachten op je website. Een bezoeker verwacht het logo van jouw bedrijf of organisatie bovenin. Het liefst linksboven. Daarnaast of daaronder het navigatie-menu. Elementen als contactgegevens/ telefoonnummers en openingstijden verwachten bezoekers ook direct in beeld te krijgen. Bij een grotere website staat het zoekvenster vaak rechtsboven in de header of in de rechterzijbalk onder het menu. Ook Social Media icoontjes verwacht een bezoeker of bovenin of onderaan de website in de footer. Maar waarom zou je aan deze verwachting voldoen en niet gewoon iets anders doen?

3-30-3 regel

Ken je de 3-30-3 regel? In 3 seconden bepaald een bezoeker of hij op de website kan vinden wat hij zoekt. In slechts 3 seconden vormt zich de eerste indruk van jouw website. Zo niet, dan is hij gelijk weg. Als de bezoeker voldoende geïnteresseerd is krijgt jouw website nog eens 30 seconden om hem verder te overtuigen. Is dat het geval, dan blijft hij 3 minuten op jouw website. Als de routing van de website dan goed is, is de bezoeker daar gekomen, waar jij wilde, of heeft hij dat gelezen wat jij voor ogen had. Het doel is dus behaald.

Check waar de bezoekers van jouw websites kijken

Er zijn allerlei visuele hulpmiddelen om ook echt te zien wat jouw bezoekers doen. Wil je het echt professioneel aanpassen dan ga je werken met eyetracking. Willekeurige mensen worden uitgenodigd om jouw website te bekijken. Een geavanceerde camera registreert de beweging van hun ogen. Naderhand kan je dus zien waar een bezoeker begon te kijken, waar hij toen naar toe keek. Zo krijg je de routing te zien. En zo kan je dus zien of je het goed gedaan hebt of niet. Het nadeel van deze methode is dat het erg prijzig is.

Check waar jouw bezoekers klikken met een heatmap

Een goedkoper alternatief is een heatmap. Dat is een stukje software, een plugin of een extentie die wordt geïnstalleerd op jouw website of in de browser. Hiermee worden alle klikken op jouw website geregistreerd. Als je de resultaten van de heatmap bekijkt, zie je een laag over jouw website met warmtegebieden. Daar waar het een rode waas is, is heel veel geklikt. Waar een oranje/gele waas is, wordt minder geklikt. Dit is heel waardevolle informatie en kan soms voor verrassingen zorgen. Wat voor jou zo overduidelijk leuk, blijkt voor de bezoeker helemaal niet duidelijk. Aanpassen en optimaliseren is een continue proces, waardoor je de routing steeds meer kunt sturen.

Gebruik een statistiekprogramma

Cijfers geven ook inzicht in het gedrag van de bezoeker. Een bekend gratis statistiekprogramma is Google Analytics. Je kunt doelpagina’s instellen en zo conversie meten. Nadat je aanpassingen op de website hebt gedaan kan je de vorige periode afzetten tegen de huidige periode. Heb je meer conversies behaald, dan heeft de aanpassing effect gehad.

De kracht van referenties

Ook referenties kunnen bijdragen aan de routing. Dat heeft te maken met vertrouwen. Als bezoekers zien dat andere bezoekers een positieve ervaring met iets hebben of al geklikt hebben, zijn ze eerder geneigd om ook te klikken. Zeker als het bekenden zijn. Lees ook onze blog over de kracht van referenties. Zo kan je bezoekers ook daar krijgen, waar je wilt.

Tips voor een goede routing van je website

Een aantal tips waar je je voordeel mee kan doen:

  • zorg er voor dat een bezoeker binnen twee klikken de gehele website kan bereiken.
  • zorg voor duidelijke call-to-actions. En zorg dat knoppen de juiste kleur hebben voor een optimale doorklikratio.
  • Maak de call-to-actions beschrijvend. Niet “klik hier” of “meer info”, maar laat weten waar je naar toe gaat of wat je krijgt als je op het linkje of de button klikt.
  • Als je foto’s van personen gebruikt, laat ze dan naar iets kijken of wijzen.
  • Een rustige layout geeft overzicht en duidelijkheid
  • Gebruik een kleurpalet wat bij elkaar past en niet vloekt of schreeuwt.
  • Gebruik korte, bondige en duidelijke koppen boven paragrafen.
  • Speel met kleine labels, teksten en subtiele verschillen in een menu, om extra aandacht te trekken.
  • Gebruik referenties om bezoekers te laten klikken.
  • Ga met statistiekprogramma’s en heatmaps na wat de bezoekers daadwerkelijk doen en pas de website aan op de resultaten.

Webbouwer versus design studio versus online marketing

De routing van een website is een vak apart. Een webbouwer heeft veel verstand van hoe hij een website moet bouwen. Maar van conversie en routing weet hij vaak weinig. Een design studio kan de mooiste ontwerpen maken, maar vaak wordt er een ontwerp met veel plaatjes gemaakt. Dat ziet er weliswaar mooi uit, maar er wordt volledig voorbijgegaan aan de routing en Google (zoekmachine optimalisatie). Een online marketeer heeft de kennis van conversie, maar kan dit niet vertalen in een passend ontwerp en een werkende website. Het is daarom van belang om een partij voor jouw website te kiezen die al deze facetten in zich heeft verenigd.

Flash3000 Productions voor een optimale routing van de website

Met onze commerciële inslag en langdurige ervaring in conversie kunnen wij uw wensen wel vertalen in een sprekend design met een optimale routing. Het websitedesign wordt vakkundig omgezet in code en ook aan de zoekmachine-optimalisatie wordt veel aandacht besteed. Zo staat uw website hoog in Google en wordt de bezoeker via een optimale routing feilloos naar het doel geleidt.

Wilt u ook een optimale routing op uw huidige of nieuwe website? Neem dan contact met ons op via info@flash3000.nl of bel ons direct via 0172 534564.


Alle blogs

checklijst-website-voor-tijdens-en-na-de-beurs

Checklijst website voor, tijdens en na een beurs


Als je binnenkort op een beurs staat met je bedrijf zijn er een aantal dingen waar je met je website op moet letten. Zowel voor, tijdens als na de beurs is het goed als je jouw website aanpast en zo inspeelt op de behoeften van de potentiële klanten. Hier krijg je een overzicht van de dingen waar j..Lees meer
Verlaag de bounce-rate van je website

Hoe verlaag je de bounce-rate van je website


Het bouncepercentage (bounce-rate) staat voor het percentage bezoekers op jouw website, dat maar 1 pagina van de website bekijkt en daarna gelijk weer wegklikt. Het bouncepercentage wordt ook wel weigeringspercentage genoemd. Wat zegt de bounce-rate nu? Is een hoge bounce-rate altijd slecht? En wat ..Lees meer
verhoog je conversie - wederkerigheid op je website

Wederkerigheid op je website toepassen


Wederkerigheid is een psychologisch fenomeen. Het komt neer op een heel simpel gegeven. Doe jij iets voor mij, dan voel ik mij verplicht om iets terug te geven. Geef je een rondje in de kroeg, dan is het hoogstwaarschijnlijk dat je ook meerdere drankjes terug krijgt. In het echte leven werkt dat zo,..Lees meer
10 veelgemaakte SEO fouten op een website

10 veelgemaakte SEO fouten op een website


We willen allemaal dat onze website hoog in de zoekresultaten komt. De tijd dat we een pagina hoog konden laten scoren, door een paar keer het keyword op een pagina neer zetten en de titel van de pagina de juiste naam te geven is voorbij. Nu moet het hele plaatje compleet zijn. De algoritmes van Goo..Lees meer
Online kansen met Kerst

Je website voor kerst optuigen – is jouw website klaar voor Kerst


Net als een kerstboom kan je ook je website voor Kerst optuigen. Wat zijn de mogelijkheden? Hoe creëer je een warme sfeer en nog belangrijker, hoe kan je munt slaan uit deze periode? Kerst biedt online kansen. Niets doen is geen optie. Lees het onderstaande artikel en doe inspiratie op. Wat kan ..Lees meer
do's & don'ts html links

Do’s en don’ts html links


Op iedere website staan een heleboel linkjes. Linkjes brengen je verder en dieper op een website. Wat kan je nu allemaal doen met een linkje. Hoe moet een link er uit zien. Hoe moet hij opgebouwd worden en welke soorten links zijn er? Laat zien dat het een link is Als je een linkje in een teks..Lees meer
Nederlanders op Social Media - de feiten

Nederlanders op Social Media – de feiten


Het gebruik van Social Media is niet meer weg te denken in de hedendaagse maatschappij. Ook in Nederland maken we veelvuldig gebruik van de diverse sociale platvormen. Onderstaand een aantal feiten over het gebruik van Social Media in Nederland. Verdeling geslacht Mannen Vrouwen 56% ..Lees meer
predictive online marketing

Predictive online marketing


Het voorspellen van gedrag van bezoekers op jouw website wordt "predictive online marketing" genoemd. Door de waarschijnlijkheid van een bepaalde actie kan je met je website beter inspelen op de bezoeker. En zo de kans te vergroten om van een bezoeker een echte klant te maken. Of een bestaande klant..Lees meer
een website is nooit af

Een website is nooit af


Een veelgemaakte fout is dat ondernemers denken dat als de nieuwe website klaar is, er niets meer hoeft te gebeuren. Als de nieuwe website klaar is, is het niet klaar. Eigenlijk begint het werk dan pas! Je wilt bezoekers naar je website trekken. Je wilt de website steeds beter maken. Steeds aantrekk..Lees meer
5 dingen die je beter kunt vermijden op een website

5 dingen die je beter kunt vermijden op je website


We willen allemaal een website die goed bezocht word. Het is belangrijk dat de klant vindt wat hij zoekt. Waarvoor hij naar jouw website komt. Alle elementen van en op de website tezamen geven de bezoeker een bepaalde indruk. Om die indruk positief te laten zijn kan je een aantal dingen beter vermij..Lees meer
10 waardevolle wordpress plugins

10 waardevolle WordPress plugins


Wordpress plugins zijn een aanvulling op de standaard installatie van Wordpress. Ze voegen kleine stukjes functionaliteit toe, die het leven van iedere Wordpress-site eigenaar een stukje makkelijker maken. Onderstaand een aantal waardevolle Wordpress plugins, die je goed kunt gebruiken op menig webs..Lees meer
web safe fonts

Het belang van Web Safe Fonts op websites en in nieuwsbrieven


Typografie op websites en in nieuwsbrieven is hot. Een mooie strakke dunne letter of juist een robuuste krachtige letter kan het verschil maken tussen een boodschap die niet of juist wel aanspreekt. Het is daarom van belang om het juiste lettertype te kiezen. Maar kan je zo maar ieder lettertype geb..Lees meer
wel of geen disclaimer op je website

Wel of geen disclaimer op je website


Er is veel onduidelijkheid over disclaimers op een website. Zijn ze verplicht en wat moet er in staan? Wat is de waarde van een disclaimer? Zijn er alternatieven voor een disclaimer? Onderstaand proberen we wat licht in de duisternis te brengen. Wat is een disclaimer? Het begrip disclaimer stamt ..Lees meer
de laadtijd van je website verbeteren

Verbeteren laadsnelheid website


Er worden steeds meer eisen aan een website gesteld. De zoekmachine-optimalisatie is belangrijk.  Ook de laadsnelheid van een website is een relevant onderwerp. Google hecht steeds meer waarde aan een korte laadtijd. Websites met een lange laadtijd worden lager in de zoekresultaten getoond. Ook bez..Lees meer
je website beter beveiligen tegen hacken

Hoe kan je jouw website beter beveiligen tegen hacken


Je besteedt veel aandacht aan je website. Je hebt er veel tijd in gestopt om alles netjes te krijgen. Goede teksten geschreven die zowel bij de bezoekers als bij Google scoren. De afbeeldingen die je gebruikt hebt zijn allemaal geoptimaliseerd voor het web. En toen kwam er een hacker langs en die ve..Lees meer
5 tips om bezoekers langer op je website te houden

5 tips om bezoekers langer op je website te houden


Als je een bezoeker op je website krijgt, dan wil je dat hij niet gelijk weer weg gaat. Afhankelijk van wat je met jouw website wilt bereiken, wil je dat de bezoeker even flink rondkijkt. Als je Google Analytics of een ander statistiekprogramma gebruikt, kan je ook precies zien, wat de gemiddelde ti..Lees meer
tips om je website op te schonen

Tips om je website op te schonen


Eens in de zoveel tijd is het goed om je website op te schonen. En dan bedoelen we een grondige schoonmaak. Net zoals je in je huis eens per jaar echt goed schoonmaakt en in alle hoeken en kieren komt, zo is het ook goed om dat voor je website te doen. Daarna is de website weer helemaal actueel en u..Lees meer
Een optimaal out of the office bericht tijdens je vakantie

Checklist out-of-the-office mail tijdens je vakantie


Je hebt hard gewerkt en nu ga je genieten van een welverdiende vakantie. Snel even de out of office reply aanzetten en dan de koffers inpakken. Maar wacht. Kijk nog even kritisch naar het out of office bericht. Dit is de komende weken de enige vorm van communicatie met je klanten, collega's en event..Lees meer
afbeeldingen optimaliseren

Afbeeldingen optimaliseren: 5 SEO-tips


Afbeeldingen beslaan vaak een groot gedeelte van een website. Ze worden gebruikt om dingen te laten zien, uitleg te geven of sfeer te maken. Op zich is daar niets mis mee, maar SEO-technisch zijn afbeeldingen vaak het ondergeschoven kindje. Aan de tekst wordt veel aandacht besteed, maar aan de afbee..Lees meer
Hoe bereik je online toch je klanten als het buiten extreem warm is

Hoe bereik je online toch je klanten als het buiten extreem warm is


De mussen vallen van het dak want het is bloedjeheet buiten. Bedrijven werken met tropenroosters en de rest van jouw klanten zitten op het strand te bakken, terwijl ze lurken aan een drankje. De animo om op het internet te gaan is vrijwel nihil. Maar jouw business gaat door... Je wilt je klanten ber..Lees meer
10 handige wordpress plugins

10 handige WordPress plugins


Wordpress plugins maken het leven makkelijker. Het zijn kleine stukjes code, die een bepaalde functionaliteit toevoegen aan de website. Hoewel ze heel handig zijn, vertragen ze de website ook. Gebruik ze dus met mate. Kies de voor jou beste en handigste plugins uit en installeer ze gelijk.   ..Lees meer
Veranderingen in SEO - 5 belangrijke nieuwerwetse rankingfactoren

Veranderingen in SEO


Zoekmachine-optimalisatie is veranderd. Was het vroeger voldoende om de html code op orde te hebben en heel veel backlinks te hebben, worden er vandaag de dag andere eisen gesteld aan het verkrijgen van een hoge positie in de zoekmachine. Hieronder een aantal nieuwerwetse en zwaarwegende ranking..Lees meer
online verleiden

De kunst van het online verleiden – 3 conversietips


We leven in een tijd waarin de consument zich steeds bewuster gaat opstellen. Ze trappen niet zo maar meer in de marketing-vallen die we voor ze opgezet hebben. Door toenemende internetcriminaliteit en consumentenprogramma's op tv gaan de consumenten terughoudender reageren. Ze stellen zich achterdo..Lees meer
hoe zet je de klant centraal op de website

Hoe zet je de klant centraal op je website


We zien het op veel websites. Er zijn mooie technieken gebruikt. Alles beweegt en verandert van kleur als je er met de muis overheen gaat. Het ontwerp spat van het scherm af en ziet er supergelikt uit. Uitschuivende panelen en nog veel meer van al dat moois. Visueel is het allemaal zeer aantrekkelij..Lees meer
10 essentiele wordpress plugins

10 essentiële WordPress plugins


Wordpress websites hebben vaak iets extra's nodig. Een kleine functionaliteit, die niet standaard in Wordpress voorhanden is. Daar zijn plugins voor bedoeld. Ze voegen iets toe aan de basis van Wordpress. Vaak superhandig en weinig kb, waardoor de snelheid van de website behouden blijft. Onderstaand..Lees meer
Hoe maak je een website toegankelijker voor ouderen

Hoe maak je websites toegankelijker voor ouderen


In de toekomst zijn ze de grootste doelgroep, ouderen. Oud wil overigens helemaal niet zeggen dat ze niet met computers om kunnen gaan of dom zijn. Er bestaan grote verschillen in deze oudere doelgroep. Je hebt de generatie die de technologie-trein gemist hebben. Maar dat wil niet automatisch zeggen..Lees meer
online vertrouwen

10 tips om online vertrouwen uit te stralen


Vandaag de dag zijn er veel malafide websites op het internet te vinden. En de consument wordt zich daar steeds beter van bewust. Het is dus zaak om direct het vertrouwen van de bezoeker te winnen bij een bezoek aan jouw website. Er zijn een aantal factoren die de geloofwaardigheid van een website b..Lees meer
veelgemaakte fouten bij het maken van een webshop

Veelgemaakte fouten bij het maken van een webshop


Je hebt producten die je aan de man wilt brengen. De manier hiervoor is een webshop beginnen. Even fröbelen op internet en het hele land kan jouw online winkel bezoeken. Tsjing tsjing, cashen maar. Het lijkt allemaal zo makkelijk, maar is het wel zo makkelijk? Onderstaand een aantal veelgemaakte fo..Lees meer
wel of geen zoekfunctie op je website

Wel of geen zoekfunctie op je website


Als je bezoekers op je website krijgt, wil je dat ze daar uitkomen, waar jij wil. Lees ook onze blog Routing van je website. Om je bezoekers zo veel mogelijk van dienst te zijn, kan je een zoekfunctie aan je website toevoegen. Hiermee kunnen ze een zoekterm of zoektermen intikken en als het goed is ..Lees meer
je website personaliseren

Je website personaliseren


Als bezoekers op jouw website komen zien ze allemaal hetzelfde. Dezelfde tekst, dezelfde plaatjes, dezelfde layout. Met personalisatie van je website zorg je er voor dat een bepaalde groep bezoekers een gedeelte van de website anders zien. Ze zien andere informatie, andere producten of andere banner..Lees meer
routing van je website

Routing van je website


Vergelijk je website eens met een supermarkt. Als je een supermarkt binnen komt wordt je als het ware gedwongen om een bepaalde route te lopen. De stellages met producten en de pijlen op de grond staan zo opgesteld dat je eigenlijk wel naar links, rechts of rechtdoor moet lopen. Dat doen ze natuurli..Lees meer
woman-images

Mag je zo maar foto’s van het internet gebruiken?


Een plaatje zegt vaak meer dan duizend woorden. Op jouw website heb je dus ook plaatjes nodig. Het eerste gedeelte wat een bezoeker op de website ziet is het gedeelte boven de vouw. Dat is het gedeelte van de website die gelijk zichtbaar is, tot de onderrand van het computerscherm. Op die beperkte r..Lees meer
hoger in google

Hoger in Google, 10 effectieve tips voor een toppositie in Google


Als de website klaar is, zijn we er nog niet. We willen ook dat onze website goed gevonden kan worden en  hoog in Google scoort. Hieronder 10 tips om hoger in Google te scoren. Ze hebben direct effect op de positie in de zoekresultaten. Wacht niet langer, maar pak de punten beet. Stuk voor stuk. ..Lees meer
interne links

Interne links – waarom zijn ze zo belangrijk?


Interne links zijn linkjes op een website die verwijzen naar hetzelfde domein. Als je dus klikt op een interne link, ga je niet naar een andere website toe. Je gaat naar een andere pagina van de huidige website. Er zijn verschillende soorten interne links. Welke interne links zijn er? Eigenlijk ..Lees meer
in 10 stappen een effectief LinkedIn profiel

In 10 stappen een effectief LinkedIn profiel


De tijd dat je een nieuwe baan vindt door een c.v. te sturen of een opdracht binnen haalt door je bedrijf voor te stellen via de fax is al lang achter ons. Tegenwoordig vind je nieuw werk of nieuwe opdrachten onder andere via je LinkedIn profiel. Eigenlijk is jouw profiel je visitekaartje, je on..Lees meer
google verplicht websites beveiligde verbinding

Google verplicht websites beveiligde verbinding


Sinds begin 2017 stelt Google het verplicht dat websites, waarbij gegevens via het internet worden verstuurd, een beveiligde verbinding hebben. Ja, dus ook voor websites met een simpel contactformulier. Wat is een beveiligde verbinding? Jouw website begint nu met http. Bijvoorbeeld http://www.be..Lees meer
Is jouw website sterk verouderd? Checklist voor websites.

Is jouw website sterk verouderd? Checklist voor websites.


Een standaard website gaat tegenwoordig ongeveer drie jaar mee. Daarna is hij al weer verouderd. Dan is de techniek achterhaald en zijn er nieuwere en vaak ook veiligere mogelijkheden. Dat wil niet zeggen dat je iedere drie jaar aan een nieuwe website moet, zeker niet als je een tijdloos design hebt..Lees meer
de header van je facebook pagina aanpassen

De header van je Facebook pagina aanpassen?


pas jij de header van jouw zakelijke Facebook pagina wel eens aan? Of gebruik je nog steeds dezelfde die er al stond vanaf het begin? Dat is echt een gemiste kans. Lees hieronder waarom het goed is om je Facebook header regelmatig aan te passen. Straal de juiste sfeer uit Door de Facebook header..Lees meer
de kracht van referenties

De kracht van referenties


Er zijn een aantal factoren die de geloofwaardigheid van jouw website bevorderen. Je wilt absoluut dat jouw website geloofwaardig over komt. Je wilt dat de bezoeker iets doet. Dat er informatie gelezen wordt, een product gekocht wordt of contact met je wordt opgenomen. Daarom is het belangrijk d..Lees meer
wat is jouw openingszin

Wat is jouw openingszin?


Daar zit ze dan, recht tegenover je. Ze schudt haar haar los en kijkt je onderzoekend aan. Hoe ga je haar vertrouwen winnen? Je moet nu een goede openingszin hebben, anders kan je het wel vergeten. Ze is naar je toe gekomen met een duidelijke verwachting. Ze wil iets van je en je hebt maar één..Lees meer
meer of minder op de homepage

Meer of minder op de homepage?


Je bent een bedrijf gestart en natuurlijk hoort daar ook een website bij. Maar wat zet je nu op de homepage? Je kunt zo veel, je hebt zo veel te bieden. En daarom wil je eigenlijk alles wat je aanbiedt op de homepage zetten. Des te meer des te beter.... maar is dat wel zo? Wat wil de bezoeker op mi..Lees meer
LinkedIn

Deze fouten in je LinkedIn profiel heb jij niet gemaakt, toch..?


Tegenwoordig is LinkedIn vaak de eerste indruk die een werkgever of zakenpartner van je krijgt. Het is dus belangrijk dat je een goede indruk maakt en de basis op LinkedIn in ieder geval goed staat. Hieronder een aantal veelgemaakte fouten, die je eenvoudig kunt voorkomen.   Gebruik een ..Lees meer
5 manieren om de tekst van de website hoog te laten scoren in Google

5 manieren om de tekst van de website hoog te laten scoren in Google


Iedereen wil met zijn website hoog in de zoekresultaten van Google komen. Google kijkt naar de tekst op de website en beoordeelt deze. Het is dus zaak om de tekst op orde te hebben. Onderstaand vijf tips die de leesbaarheid van de website sterk verbeteren. 1. Schrijf niet voor Google Het is verl..Lees meer